.:Muhasabah Diri:.

Segala puji kehadratNya Tuhan sekalian Alam...Selawat dan Salam ke atas junjungan baginda Rasullah S.A.W..serta para sahabat dan kaum keluarga baginda..
Al-fatihah buat semua pejuang-pejuang islam ..yang bertuah dijalan syahid..


itulah sebaik pembuka kata..^_^ mari bermuhasabah..
Ah.!.hati cepat sangat kau lupa pada pencipta..kalau hal dunia..seperti tidak pernah jemu mengejarnya selagi tiada dalam gengaman tangan.
Alhamdullilah..Engkaulah selayak-layaknya menerima pujian..
Tatkala hati rindukan ketenangan ..Engkau hadirkan kedamaian pada ilmu Mu..ketenangan dalam solatku yang tiada tandingan..


Tidak terluah dengan kata-kata..terima kasih kepada penulis-penulis buku yang tidak terpisah dengan pena,para Blogger atau kolumnis majalah Solusi terutamanya ..subahanallah pendidik jiwa..ya, semua orang mengakuinya..tidak lupa buat radio IKIM memang hiburan mendidik jiwa..para ilmuan.aku sangat mengagumi anda yang cantik kerana ISLAM.
tidak terkecuali kepada guru-guruku tercinta,senior-senior yang banyak membimbing..sahabat-sahabat nyata mahupun di alam maya ini:) yang tidak jemu menjawab segala persoalan..Ini penghargaan peribadiku kepada sesiapa pun yang berbakti dijalan Nya..tanpa mengenal penat lelah menegakkan syiar Islam


ISLAM itu ku kenali melalui anda semua..
bukan alasan lagi berlatarbelakangkan keluarga yang tidak ditarbiyyah..
walau diri bergelumang dengan dosa dan kelalaian..Alhamdulillah ..masih ada sekelumit cinta pada Nya..dan diri ini akan terus berusaha ..menjadikan Dia yang utama..
Cinta ku sudah mula terpaut padaNya..pada Islam ..dan anda orang-orang soleh.


insan sekerdil ku ..malu sungguh pada orang-orang seperti kamu yang berilmu.


wassalam







Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Insomniac!

Ruang waktu::.