Positif dan Menghargai::.

Assalammualaikum wbt...
Memang kelihatan usang blog ku ini kalau tidak diupdate, bukan juga ada pembaca hehee..aku lah penulis dan pembacannya^__^
bukan tiada masa untuk blog ini, cuma mood menulis belum ada.kebanyakan kawan sibuk dengan exam, semoga dipermudahkan menjawab soalan kepada mereka dan juga anda yang menempuh peperiksaan:-)
aku pula..aktiviti tetap sama, kerja, kerja..dan terus kerja..berjumpa dengan bermacam jenis perangai manusia.
gambar hiasan
Alangkah indah dunia tanpa sengketa..siapa pun berangan benda yang sama, ingin bahagia, gembira  dan tenang dalam keimanan..itu yang terbaik^_^
cuba bertindak dan  bersikap positif :-)..berusaha untuk menghargai apa pun disekeliling kita..lebih baik daripada kita merungut, melayan ketidakpuashatian, mencari keburukan dan kelemahan orang lain.
creative ^_^ comel..
Kamu belum cukup matang memahami erti 'kehidupan'..yang selalu menjadi alasan orang yang lebih tua atau dewasa apabila ditegur oleh si anak muda..ya, mungkin benar apa yang dikata.Mereka lebih jauh 'berjalan' daripada kita yang muda..tapi tidak salah kan kalau mendengar pandangan atau teguran orang yang lebih muda? kalau asyik SALAH kami yang dicari sampai bila pun tidak akan berhenti dari berkelahi...jiwa yang semakin memberontak, syaitan pun tambah suka..apa lagi jiwa muda yang tidak di didik dengan iman.
Positif..positif..senyum..senyum dan senyum..:-)aku bersedia untuk ujian seterusnya..
cakaplah apa pun kamu suka..kritik dan terus mengkritik.. kita tengok siapa lagi 'beruntung'.Terima kasih kerana ambil berat pasal aku :-) ...terima kasih sebab selalu tengok-tengokkan salah silap ku..aku belajar untuk jadi lebih baik dari sebelumnya.


Telur yang Comel..hehee






Wassalam

Ulasan

Berlinda Ibrahim berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
LuN@_aiDi berkata…
salam dr N.Zealand!
waahhh comei toi telur2 tersebut..^^ tuh telur palsu ker telur asli? heheh
nyway, jom tgk ladang epaL diblog kami..
http://kisahkami83.blogspot.com

**btw sy folo ur blog too.. feel free to be my followers too=))
Berlinda Ibrahim berkata…
the real egg..hehee..
comel kan?..^_^..mmg sgt kreatif:D
cilok dr website org..heheee

Catatan popular daripada blog ini

Insomniac!

Ruang waktu::.