.:Hargai Masa terluang:.

Dari tadi pagi ..duduk depan laptop saja. tiada kerja kah?
Inilah ku kerja ku..kalau tiada customer..duduk sajalah depan kaunter ni..
manalah ada orang beli handphone  hari-hari kan..:-D 
Kedai nampak mewah..padahal sama saja pun dengan kedai Hp biasa ..hehee..
al-maklumlah kedai ori orang cakap..LG Mobile concept store..dengan aku aku sekali diconceptkan :-D

Menjadi rutinku untuk mengkaji OS(operating system) Hp2 terbaru..
tahu sikit-sikit pasal teknologi hp ni..budak baru belajar..
Huhuu..Aku sudah kemaruk oleh 'Android'..bilalah aku dapat pula Android phone ni^_^
tunggu hadiah dari Akak ..hihihii..


Islam:Empire of faith
tadi baru saja selesai tengok video ni Islam:Empire of faith..sebuah dokumentari orang barat tidak silap aku..^_^ sedikit sebanyak memberi ilmu pada diri ini..




Meluangkan masa dengan sesuatu bermanfaat ..memang berbaloi..:-)
memperkenalkan kisah hidup Rasullah S.A.W, kaum kerabat dan sahabat2 baginda..
yang bestnya lagi..ada 'lakonan semula' part2 yang bersejarah..
memang tidak rugi kalau tengok..so hari ni, blogwalking..sekejap saja tadi..
insyaAllah..lepas ni pergi ronda2 ruang maya ..mungkin blog anda..:-D
tinggalkan saja jejak anda..confirm diterjah kembali..hehee


^__^ just ingin berkongsi disini..tidak senang tengok blogku dengan post yang lama..hehee..







Ulasan

salmiah berkata…
masih blurr cari idea tuk buat entry blog hari nie..huhu

Pengedar Shaklee Terbesar Di Kuching Dengan READY STOCK

Catatan popular daripada blog ini

Insomniac!

Ruang waktu::.