.

.

posted by BERLINDA IBRAHIM on

No comments



Assalammualaikum w.b.t..


Dalam keadaan terbatuk-batuk sempat lagi buat entri baru..^_^
memang tidak boleh duduk diam..kalau dah jadi habit beginilah jadinya..
padahal idea semuanya "kosong" sekadar mengisi blog usang ku ni..:-D
bekerja dengan suara 'rock' begini,boleh tahan aku kena perli..
sudahlah kerja jadi sales..huhuu..biarlah bah kan:-) rock pun rock lah..


kadang-kadang kita ni perlu juga ada 'sakitnya'...
siapapun tidak mahu sakit, apalagi didatangi musibah.
dengan kerja yang tergendala..iya macam tu selalunya..
mudahnya hati kita suka pada "gembira"..
selesa..tanpa sebarang musibah, siapa tidak suka kan??
ketawa berdekah-deka.huhh mudahnya hati lupa pada Dia.
harap juga ada orang menyapa "sudahlah ..banyak sangat kamu ketawa"...
jarang..dan memang itulah hakikatnya,dunia kita pada hari ni..


Dalam sakit ada bahagia..walaupun sakit tu membuatkan urusan seharian kita agak terbatas.tapi kena kuatkan semangat juga..sakit itulah yang boleh buat kita bermuhasabah sentiasa dan ingat pada Allah..
tapi bukan semua..Huhh diri ini juga,tunggu diketuk-ketuk  ima didada..:-(


oleh itu pentingnya kita berpesan-pesan..
dirumah, tempat kerja..atau di mana saja..
menegur dengan perasaan kasih sayang...wahh..
mampu kah aku buat macam tu juga??..Ya!! aku boleh bah,InsyaAllah..