.

.

.:Blog penuh hikmah:.


posted by BERLINDA IBRAHIM on

1 comment

Alhamdulillah..semoga terus diberikan kekuatan berada di jalan Nya..


Setiap orang yang baru mengenali dunia blog..sudah semestinya 'blogwalking' menjadi rutin para blogger baru.macam saya suka 'skodeng' blog2 yang lain..^__^
tidak kesah lah blog yang macam mana, masing2 punya cita rasa..
bagi saya seorang 'blogger' baru..lebih memilih blog islamik dan motivasi..
setiap 'blogger' ada matlamat tersendiri..sama ada sekadar suka-suka ataupun perkongsian ilmu di alam maya^_^


saya pembaca setia Blog mereka...


:: Kembara sufi di bumi Tuhan::
Bergelar Bidadari Besi..merupakan sahabat kepada kakak saya juga. belajar di universiti Utara malaysia (UUM) sintok kedah^__^ Blog ini sentiasa memberi inspirasi kepada yang pembaca,melalui penyampaian cerita dan pengalamanya yang menarik.


:: Blog Hami Asraff::
Blog abang Asraff...rasanya bukan aku saja jadi pengunjung setia blognya.memang ramai sangat pengikiutnya hehee abang nsyem bah pulak^__^ tapi aku jadi pembaca setia blognya sebab 'isi' blognya juga mantap dan berhikmah.kira abang asraff ni taiko blog sudah lah:)


:: Blog si Iqbal syarie ( Bayyinat )::
Tidak silap saya penulis blog ini sebaya dengan umur ku, tapi penulisan dalam blog cukup mantap ^_^ dan penuh hikmah.iqbal memang ada bakat jadi seorang penulis..


siapa lagi arr...


hahh...ni blog BIGG taiko Blogger!:-D


siapa tidak kenal abang Ben ashaari
Follower sampai 11ribuuu++...orang yang paling pantas dan cepat meng'update blognya.
uuiii ramai gilak pengikut abang ben ni..memang dapur tanpa sempadan hehee...
masuk blog abg ben ni memang traffic jammed hahaa....:D











1 comment