.:: Aku anak Laut::.

Alhamdulillah semuanya sudah baik2 saja..^__^


Jom cerita pasal ikan di laut..^_^


 Tengok gambar ikan besarrr tu...huhuuu...
best kan kalau boleh tengok dengan mata sendiri..dalam laut yang jernih..fuhhh
lama juga tak pergi berenang ..^_^ the favorite thing to do..
aku tak pernah pun pergi pulau2 yang terkenal di malaysia ni..
aku berenang di lautan yang bebas yang tanpa aturan dan pengawasan..hehee


depan kampung aku dulu laut terbentang luas...
dan ada beberapa pulau depannya..tak jauh pun..lebih kurang 100 meter macam tu..:)
ikan2 macam ni memang selalu makan ..hahaa..:D
anak nelayan bah pulak..^__^




memang minat gila ni..hidupan dalam laut..
exited menyelam walaupun tak pakai tangki oksigen..hihiii..
iya kah tue??..betul bah..
bukan laut dalam pun..hehee


sekarang jauh sangat bezanya..
semenjak masuk sekolah menengah tidak pernah lagi bermain-main di laut:D


Memancing?..pernah juga jadi hobi tue...
memang jarang sangat jumpa kawan perempuan yang berminat dengan aktiviti di laut..
macam memancing, berenang kah:D..memang susah..
sekadar hiasan^_^


kena fikir risiko juga kan..dah namanya anak dara..
apa lagi ber'title' muslimah..
tapi bagi aku ..semua tu tidak mustahil..
tidak salah pun ada minat macam ni kan ..
tapi yang penting kena pandai jaga aturan Nya..
begitu dong^__^
best kan dapat spent time dgn ikan2 ni..:)
ada satu tempat ni ..mau sangat aku pergi sana..
mana tue?..the great barrier reef ..nun jauh di Australia..
Subahnaallah..itulah tempat syurga segala hidupan lautan yang terjaga..
mana tau ada rezeki kan..insyaAllah 
tapi apa kurangnya di malaysia kan?..hehee
sabah pun belum habis 'round'..:D


bestnyaaaaa.......^_^ boleh 'date' dgn ikan besar ni..




ini memang xble manja2..bahaya untuk nyawa:D


siapa yang xsuka dolphin kan^_^ cumill..




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Insomniac!

Ruang waktu::.