cakap bagus-bagus Bah(^__^)



direct to the point ..:)
sebentar tadi baru saja baca artikel ini Berkata dan Menaip dengan baik
setuju 100%..melalui tutur kata kita, mahupun cara bercakap,kita boleh gambarkan bagaimana personaliti seseorang itu..?
ya kah??..memang betul pun ..hanya dengan kata2 kita boleh 'meneka' keadaan atau emosi seseorang ..itu bagi pendapat saya lah..saya pun bukan 'terror' sangat untuk mengulas 'point' ni..:D

Benda ni memang berlaku disekeliling kita ..dan saya akui pernah berlaku kepada diri sendiri..:( Alhamdulillah sudah diinsafi
saya perhatikan ramai kawan facebook terutamanya..
bukan main bersungguh melepaskan emosi dan tekanan tanpa segan silu..

segala perasaan dihambur begitu saja..menaip tanpa akal yang waras..
orang yang baik budinya..santun bicarannya..bertutur dengan penuh hemah dan hikmah..
subahanallah..siapa yang tidak suka..? hati siapa yang tidak tertarik untuk mendekatinya..

di facebook mahupun Blog ..'add' dan 'follow' saya memang pilih orang..
kawan yang baik itu cerminan kepada diri kita juga ..:)
saya memang tidak teragak-agak untuk meng 'add' atau 'follow' orang yang baik2 dari taipan atau penulisannya dalam blognya..hehee

berkawan jangan nilai dari paras rupanya..





titipan untuk blog usang -> 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Insomniac!

Ruang waktu::.