utk hari ini..

Sakit datang lagi..
fuhth...
aku mau tidur ..tapi kepala ku sakit sangat..: (
sakit perut..xslesa mau tidur

Bukan mau mngeluh...
sekadar meluah ni..:')
rasanya tidak perlu susahkan org lain untuk bantu kita kan..
Diri kita juga yang merasa..

Pulang dari kerja tadi...
hujan renyai2..aku men reda jak..
lepas tu..xda pla bas,terpaksa tunggu lama lg...
hujan mcm mau lebat...
huhh..nasib baik ada org kasihan..

Sampai rumah..
ada kerja ckit..kawan mnta tlg...
aku buat kerja serabai..huhh mnta maaf..: (
perut ku meragam...aku tahan2 jak...

Abang k call tadi..
nak mnta kirim duit.. rasanya mcm ada masalah..
aku kna tlg jg..tanpa byk tanya..
aku tggu pnggilan akak..tapi hampa..
buka laptop online...dia ada kejap jak..

sakitnya kepala ku ya Allah -_-"...

time to rest....
semoga aku dimaafkan atas segala klalaian dan kesilpan hari ini...
dan aku maafkan semua..
Sayang semua..

"BerR"

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Insomniac!

Ruang waktu::.