coret-coret



Mud xbgs hari ni..semua xkena..

tmpt kerja..emm d rumah..sakit mata-_-
konflik jiwa ,perasaan, emosi...semua lh..

emosi sikit aku sejak kebelakangan ni..
rasa macam mau jmpa kaunselor plak??
try bertahan dlu..
dekat2kn diri dengan Allah..insyaAllah semuanya ok!!!


Dalam kepala ku ni..aku mau sambung belajarrrrrrrrrr.......
huhhh...hidup tiada motivasi,beginilah jadinya..

Cuti sekolah dah bermula..
pening kepala ku ..tengok org semakin ramai d 1B ni..emmmm bdk2 sekolah hurmmm..bkn main lagi..
bersesak2 ke panggung..ke hulu ke hilir..
berkasih mesra.. muslim ke non muslim ke..
kdg2 susah nak dibezakan..


aku ni..mengarut..
sebenarnya kboringan..duk sorg2 dpn laptop..
tasya blk awal pla hari ni..
blog ni je lah teman setia..huhuuu..

rindunya aku...aduiii...
bertuah pnya org..^_^ sapalah yang dirindu ni..
kesian...padahal tdk kna pduli punnn..

Apa aku merepek ni......
tettttttttthh....
wrong turn..

ada 1jam lagi mau pulang..
huh..hujan lagi..redah jak lh..
k smpi cni saja lah crita coret2 utk hari ni..

Assallammualaikum wbt..





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Insomniac!

Ruang waktu::.