cerita Saya..



Hari ini ..
Tiada yang menarik...
rutin hidupku tetap sama bangun pagi , dan pergi kerja..
Bila terfikir soal "Study" ??? huhh sakit jiwa aku fikirkan semua tu..

Aku sudah dapat tawaran ..tapi kebanyakan ipts..
memang tiada kurangnya dari segi akademik..
tapi masih ragu2 lagi ..mau masuk kh tidak..
lagipun mahal sangat..mampu kh aku?
masih mengharap masuk ipta macam kawan2 yang lain..
Sabar...think positif. ^_^

Ada orang cakap kerja lagi bagus..
tapi niat mau sambung study tetap tidak padam
sekarang aku tengah tunggu keputusan..
bersangka baik padaNya..:-)


Senua ni ujian Allah..
alhamdulillah setakat ini aku masih kuat..
Dia bagi kesihatan yang baik,kawan2 yang baik2..
suasana yang baik..
walaupun ada yang tidak sempurna..
memang sudah lumrah hidup ini..

Pagi tadi tadi ..
aku disuntik dengan kata2 semangat..
" sayang semua Makhluk ALLAH"
semoga sifat2 mahmudah dapat ku kutip
sedikit demi sedikit..
insyaAllah..
walaupun ujian terus melanda..

Harap esok lebih baik dari hari ni..
itulah yang diharapkan oleh semua kita..
^_^

Dengan adanya blog ni..
sedikit sebanyak membantu ku
terus meneroka perkara2 yaang baru..

bertemu dengan insan2 yang berilmu..
InsyaAllah..

4/11/2010 :11.45pm




 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Insomniac!

Ruang waktu::.