.

.

Salam Aidilfitri & Salam Merdeka


posted by BERLINDA IBRAHIM

No comments

Assalammualaikum wbt ..Salam sejahtera :-)


31 Ogos 2011..Buat seluruh warga malaysia, selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke-54 semoga kita terus maju jaya untuk kehidupan lebih harmoni dan aman damai ^_^ 
Bahang kemerdekaan macam tidak terasa..al maklumlah semua orang sibuk nak beraya, pergi mana-mana pun ada lagu raya..selalunya bulan kemerdekaan boleh dengar lagu-lagu patriotik kan?..ehehee :-D






Alhamdulillah..ku panjatkan syukur pada-Nya atas limpahan rahmat kurniaanNya,memberi kami kegembiraan yang tidak terhitung nilainya.raya tahun ni memang meriah, buat pertama kalinya setelah bertahum-tahun tidak berkumpul sekeluarga..sebab jarang abang bercuti raya di sabah..selalunya dia beraya di KL,raya  kota lah katakan ;-)


Bukan itu saja tahun ni bertambah lagi ahli keluarga,bahagia sangat sebab dah rasmi jadi seorang makcik huhuu :-)..cucu sulung pertama keluarga,abah dengan mak memang bahagia sangat, budak kecik ni lah penyeri syawal kami sekeluarga..hehee





Sehari sebelum raya, macam nak patah kaki berjalan seharian shopping raya, beli baju raya pun last minit..memang padan muka, dah takbir raya malam tu baru sampai rumah..insyaAllah panjang umur, raya tahun depan boleh rancang dan buat persediaan dengan lebih baik.semoga bersua kembali pada ramadan yang akan datang,kemanisan ibadah di bulan ramadan itulah yang memberi kegembiraan dan kemerdekaan di hari lebaran kan :-)


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI BUAT SEMUA SAHABAT ALAM MAYA DI MANA PUN ANDA BERADA..SEMOGA KITA SEMUA BEROLEH BERKAT DAN RAHMAT NYA DI BULAN YANG MULIA.


RAMADAN TELAH PERGI ,SYAWAL DIRAIH..MERDEKA DI HAYATI  ^__^