.

.

Refresh


posted by BERLINDA IBRAHIM

No comments

Assalammualaikum wbt ..salam sejahtera ^_^


Alhamdulilah hari ni ada sedikit kelapangan dan rindu untuk mencoret di sini, kebetulan hari ni tiada kelas hehee ..jarang sangat dah online, aku bukan kaki internet pun. dekat kolej kediaman ni tiada wifi sebab itu ramai kawan yang merungut huhuuu..biasalah kebergantungan dengan internet sekarang bukan alang-alang, macam satu keperluan..terpulang dengan diri sendiri  juga sebenarnya kan?? :-)

Sebagai rutin bergelar seorang pelajar..belajar..belajar dan terus belajar sampai puas hati kan :-D kuliah sudah bermula..nampaknya memang kena banyak refresh otak ni, buka buku yang lama ditinggalkan dulu.sama ada suka atau tidak kini aku belajar matematik semula hahaaa..wahhhh! bahagianya aku..kena tempuh juga, dengan cara apa sekali pun. paling penting jangan mudah mengalah hanya kerana subjek yang kita tidak suka ..hehee chayoooo2x.




Sebenarnya, sejak zaman pra sekolah lagi aku adalah salah seorang di antara berjuta manusia tidak suka belajar matematik..huhuu entahlah :-D mindset sendiri juga kan ?ada orang ni kalau jumpa math macam nampak kek :-) sedap je tengok orang tu buat homework..aku tidak tahu nak cari sifu siapa ni ..segan pulak nak menyusahkan kawan yang lain. al maklumlah namanya juga sama-sama pelajar, orang pun kena study juga takut nanti mengganggu..


InsyaAllah mesti ada altenatif yang lain,kena usaha sendiri..mesti ada kawan yang boleh tolong ringankan beban math ni ..hehee


jumpa lagi ..^__^  


Semoga kejayaan milik kita semua..Amin