Inilah akibatnya kalau kita abaikan Dia..
keadaan semua tidak tentu arah...
serabut hidupku tanpaNya..fuhh...


Dia jugalah yang terbaik..tidak pernah buat aku rasa sunyi dengan ketenangan..
Dia sentiasa buat aku rasa cukup dengan apa yang ada, aku dan Dia tidak pernah rasa jauh,
aku perlukan Dia sangat2..kalau Dia tiada hidupku jadi huru hara..
bila sudah rapat dengan Dia..aku selalu mendapat perhatian Nya di mana2..
Dia tidak pernah buat aku kecewa...Dia lah juga teman baikku seumur hidup...
Fuhh..aku rindu sangat2..Aku minta maaf selalu melanggar perintah Mu..

memang  aku tiada 'sahabat' yang baik2 kah?
kenapa semua orang yang aku jumpa pentingkan diri sendiri..
sehingga aku rasa bosan melihat kebaikan yang tunjukkkan pada ku..:'(
sehingga aku rasa penat untuk menjaga hati semua orang ..

adakah orang yang aku jumpa menggambarkan bertapa buruknya sikap dan perangai ku??

berperang dengan perasaan sendiri...

orang yang aku jumpa kebanyakannya yang mahu dipimpin ...
bila kah pula masa ku untuk dipimpin orang lain ..
yang boleh mengajarkan aku erti hidup sebenarnya yang berlandaskan syariat Allah ..
dan panduan dari Nabi agung kita..



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Insomniac!

Ruang waktu::.