coretan hari ini..



Salam...


rasa sunyi di tempat kerja ku..fatin dgn fifie sudah resign minggu lepas..
sunyi pula aku di sini..lepas ni siapa pula jadi teman kerja ku...siapa lagi aku 'train' nanti..
terlintas di fikiran ku ..bila pula aku tinggalkan tempat ini??


memang aku sudah rasa selesa dan serasi di sini..tapi aku kena fikir soal masa depan ku..
aku mesti sambung study ..kalau memang tiada peluang masuk IPTA tahun ni ..
biar lah IPTS sekali pun..itu lah matlamatku selama ini ,itu juga aku usahakan ketika belajar form 6 dulu..
itu juga harapan ibu dan ayah ku ..ibu bapa mana yang tidak mahu melihat anaknya berjaya..
InsyaAllah mak ayah ..aku akan kotakan janji ku untuk gengam segulung ijazah ..:')
semoga dipermudahkanNya untuk tahun ini..:-)
dengan sokongan padu dari orang-orang tersayang^_^


..Dan hari ni awal balik kerja..yes!!..


lepas ni kena buat cermin mata ...kritikal dah mata kanan ku ni..
inilah satu-satunya harapan ku..huhuhuuu..
tadi online cari tentang penyakit mata...jumpa ni 
http://pakarmata.com/malay_glaucoma.html

kepada yang rasa-rasanya ada masalah mata..baik pergi jumpa Dr awal-awal..
jangan jadi macam aku ni..kebanyakan penyakit mata tidak dapat dirasa pada peringkat awal..
"mencegah lebih baik daripada mengubati"^____^





itu saja untuk hari ni ..sambung esok..
wassalam..






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Insomniac!

Ruang waktu::.