Risau keadaan Hati..



  
Assalammualaikum...dan salam sejahtera...^_^


saja mau update BloG ku ni:-)..
Lama tidak post apa2..banyak benda yang berlaku ..
tapi tidak terasa pulak nak bercerita panjang..


"keluhan hati".."-_-
Huh lama tidak pergi majlis2 ilmu..
rasanya aku dah berapa minggu aku tidak baca Mengaji..


Hati aku tidak sihat..Hati aku tidak sihat..Hati aku tidak sihat..(-_-')


patutlah rasa macam tidak selesa..
tedetik pula di hati ku ***..bagaimana pulak perasaan orang,
yang tidak pedulikan solatnya..tidak peduli akan maksiat 
ataupun dosa-dosa yang dilakukan..??
itulah kegelapan hati namanya'..
Hanya Dia yang Tahu..


Memang tidak ada manusia yang mengakui dia bersih dari segala dosa..
mungkin ada yang orang yang mampu mengatakan bahawa dirinya orang baik-baik..
walhal sebaliknya...
^_^ tapi apa pun kita kena berfikiran positif,jangan selalu buruk sangka..


apa yang kita lihat atau dengar anggap saja sebagai pengajaran ..
untuk kita jadi seorang insan yang terbaik di muka bumi ini..
ceawahhhhhhhh......




***think.....
ada banyak lagi cara untuk kita mengaut "pahala"..
dah 12jam dpn laptop..rajin2 pi tengok or baca apa yang berfaedah untuk hati ..
dan juga minda..


****kena muhasabah diri selalu ni****











** Salam rindu buat sahabat2 seperjuangan dulu...
aku merindui kalian semua...



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Insomniac!

Ruang waktu::.