Nota senja~

Assalammualaikum warahmatullah & Salam hormat..

Semoga kita semua sihat-sihat hendaknya ^_^ Alhamdulillah kembali mencerna minda di blog usang lagi~ ok untuk nota kali ini.. terima diri kita apa adanya, baik buruk macam mana pun itulah diri kita yang mana "diri" kita inilah yang memberi warna warni kehidupan kepada keluarga, teman-teman dan semua orang disekeliling kita :-) Apa yang paling penting kita mesti terus berusaha untuk memperbaiki diri dari masa ke semasa terutamanya di sisi Allah, sebab saya yakin jika kita cuba terbaik untuk Dia, pasti ianya tebaik untuk semua. InsyaAllah..

Memberi semangat kepada diri ini agar terus berusaha! Jangan mengalah! walaupun diri ini banyak cacat celahnya, tapi... dengan kecacatan dan segala kekurangan inilah yang selalu menjadi pembakar semangat untuk kita terus berusaha memperbaiki diri dan semakin dekat dengan Nya iya kan ? :-) so you are not alone!!


Kita tidak tahu apa ujian yang mendatang, oleh itu persiapkan diri dengan bekalan tabah dan kekuatan supaya tidak jatuh dan mudah melatah~ :-) perli diri sendiri sebenarnya...MasyaAllah, pejam celik pejam celik kita sudah berada di bulan November, ada sebulan lebih lagi untuk meninggalkan 2012.huhuu~ cepat sungguh masa berlalu..semoga kita terus istiqomah dalam berbuat kebaikan .Amin ya Rabb ..buangkan yang keruh ambil yang jernih.

Buangkan segala masalah dalam kotak fikiran, kita cari pula input-input baru untuk menjernihkan hati dan minda kita supaya jiwa kita dapat keluar dari segala masalah dan mampu berfikir secara waras! InsyaAllah ketenangan itu pasti ada..semua orang berhak bahagia, yang pastinya bahagia dengan redha Allah itu lebih sempurna! Nah.. apa lagi JOM MUHASABAH.

Oh ya~ sebelum terlupa.. terima kasih kepada semua SAHABAT baru blog usang ni, saya sangat berbesar hati menerima kunjungan anda semua. Walau blog ini tak sehebat mana, se "best" blog-blog yang lain , yang penting kita semua keluarga blogger Malaysia..Semangat Jo!!  :-D mari sebarkan momentum kebahagian.. pinjam trade mark  Presiden MPP.hehee~

Jumpa lagi.. Semoga kita didalam kalangan hamba-hamba yang beriman! 

Wassalam 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Insomniac!

Ruang waktu::.