saya Blogger~

Assalammualaikum warahmatullah & Salam hormat :)

Greeting ala-ala tv3 :-D semoga kita semua sentiasa dalam lindungan Nya, dan menjadi hamba yang bertaqwa, Amin~ selamat datang ke blog usang ku yang tidak seberapa ni, tadi sempat blogwalking jenguk-jenguk dan baca entri para blogger yang hebat2 belaka, bak kata orang Blogger sekarang tumbuh bak cendawan dengan macam-macam gaya!

Tengok blog orang lain macam best saja kan,header pun cantik-cantik belaka, comel, dan ada daya tarikan tersendiri, iyalah..kamu kan semua hebat-hebat belaka. Blogger tegar lah katakan :-)  Hurmmm.. teringin juga mahu touch up blog usang ku ni, tapi ada saja komitmen lain yang menunggu. Tidak sangka pejam celik,pejam celik saya sudah pun 2tahun dalam dunia blog. ada juga lah serba sedikit menambah ilmu pengetahuan yang sedia ada, jadi kamu bila lagi? jangan kasi lama! 

URL blog pun entah apa-apa kan, nama  blog ni pun tercipta secara tidak sengaja "anabashair" belajar gunakan bahasa arab konon tapi gagal! :-D  "ala..bantai jak,yang penting aku ada blog" itu fikirku dulu.. Manager saya yang baik hati ajar blog ni semua, tidak tahu apa benda pun pasal blog ni, tapi disebabkan kerja kami yang selalu santai, ada lah juga peluang berblogging. sekarang blog ini jugalah menjadi teman dunia maya ku hehe~
ada juga yang sudi jadi sahabat blog usang ku ni, TERIMA KASIH FOLLOWER!! 

Eh, lebih-lebih pulak merapu kan.. syok sendiri :-D bukan bah.. saja mahu bangkitkan semangat untuk berblogging semula, agar lebih istiqomah gitu..menyebar dan berkongsi ilmu disini, tidak rugi pun, yang penting kita tahu memanfaatkannya. Attitude sangat penting untuk menjadikan kita seorang blogger yang berjaya! yeah..!! selamat berblogging semua..yang sudah hebat kita perhebatkan lagi! 

Mohon tunjuk ajar daripada sifu2 blogger :-) memberi komen dan teguran yang membina hati dan minda..cewaahhh

Ayuh! sebarkan bahagia dan dakwah ^_^  


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Insomniac!

Ruang waktu::.