Siapalah aku..


Disebabkan aku dengan dunia sendiri..
aku banyak luangkan masa dengan sufting jak..
masa kerja..tetap dengan kerja..

Memang rasa terasing sangat2..
kesian..kesian dengan diri sendiri..
bukan aku tiada kawan.banyakkk..tapi seorang sahabat tu yang payah dicari..

Ada orang..dia datang bila ada masalah..
tapi best juga bah tolong2 kawan ..tolong orang..
walaupun aku bergelut dengan masalah sendiri..
Hanya Allah yang tau..

aku cuba kuat dan yakin
Allah bersama hambaNya sabar dengan ujian :')
Huhh..beginilah kalau orang tengah emosi,..

tadi tanya2 lah dengan kawan..bila kita ble kuar lepak sama2 ni??^_^
sedihnya..dapat jawapan " alim sangat bah kau ni , tu yang payah bawa jalan.."
hahahaa...tidak layak pun kena bg title begitu..jauh sekali..
salah kah ingat mengingati antara kawan..
bila jalan jangan tinggal solat..
emm..jaga2 lah imej tu sikit..

tapi sekarang..memang payah cari kawan ble 'jaga' iman sama2 kita..


memang begitulah lumrah orang disekeliling ku..
biarlah mereka berbahagia di dunia sendiri..
aku tetap disini..dan akan sentiasa disini..


menunggu saat2 ..dimana aku akan pergi ..^_^
selepas ini..


Salam..




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Insomniac!

Ruang waktu::.